fbpx

Koszykówka

Twoja dyscyplina krok 1b

Zobacz jak łatwo i szybko w 4 krokach wybierzesz program dla siebie

185093 - dashboard speed streamline

Twoja dyscyplina

Krok 1 obejmuje wybór odpowiedniej dyscypliny, na którą program będzie napisany. Po wyborze dyscypliny nastąpi wejście w różne dostępne dla niej opcje.

Wybór obciążeń Ormasystem

Krok 2 obejmuje oszacowanie stopnia zaawansowania, aby obciążenia treningowe były dopasowane do organizmu.

185031 - shoes snickers streamline

Ilość treningów

Krok 3 umożliwia wybranie ilości treningów w tygodniu, na które będzie napisany program.

185093 - dashboard speed streamline

Aktywności uzupełniające

Krok 4 to wybór dodatkowych opcji takich jak: treningi uzupełniające, treningi przejściowe, czy dodatkowe sprecyzowanie celu.

KOSZYKÓWKA

Wybierz opcje, która Cię interesuje

wróć

Objaśnienia:

Wybór opcji dotyczy wyboru akcentu motorycznego, czyli należy wybrać właściwą dla siebie cechę motoryczną, która będzie najsilniej akcentowana w procesie treningowym. Wybierając właściwą cechę otrzymasz:

.

Wydolność – kompleksowy program treningowy akcentujący specyficzną dla koszykarza wydolność. Rozwój wydolności zakłada poprawę wydolności bazowej, a następnie rozwój wydolności kierunkowej i specjalistycznej charakteryzującej pracę meczową/treningową w koszykówce. W ramach tej cechy motorycznej rozwijają jest również wytrzymałość siłowa i elementy siły, ale stanowią one uzupełnienie treningu wydolnościowego. Ogólnie mówiąc wybór tej opcji jest dla zawodników, którym zależy na rozbudowaniu wydolności organizmu pod charakterystykę koszykówki.

.

Siła, dynamika i skoczność – kompleksowy program treningowy akcentujący specyficzną dla koszykarza siłę, dynamikę oraz skoczność, (czyli cechy bazujące na szerokorozumianej sile i szybkości). Rozwój bazy siłowo-szybkościowej zakłada poprawę siły ogólnej, kierunkowej i specjalistycznej, która warunkuję dynamikę i szybkość w koszykówce. W ramach tej opcji rozwijane są też elementy wydolności, ale stanowią  jedynie niezbędne uzupełnienie treningu siłowo-szybkościowego. Ogólnie mówiąc wybór tej  opcji jest dla zawodników chcących zaakcentować poprawę siły, szybkości oraz skoczności w koszykówce, gdyż te cechy są głownie akcentowane w programie treningowym.

.

Kompleksowe – kompleksowy program treningowy akcentujący wszechstronne przygotowanie fizyczne w koszykówce. Przygotowanie uwzględnia zarówno rozwój bazy podstawowej, kierunkowej, jak i specjalistycznej występującej w koszykówce z uwzględnieniem tzw. wzorca mistrza, czyli specyficznej bazy motorycznej przekładającej się na charakterystykę gry/treningu w koszykówce. Programy z tej grupy w sposób właściwy rozwijają zarówno parametry wydolnościowe, jak i siłowo-szybkościowo-skocznościowe (dynamiczne). Ogólnie mówiąc jest to kompleksowe przygotowanie fizyczne zawodnika  w koszykówce. Programy treningowe z tej grupy są dla zawodników, którzy chcą w sposób całościowy rozwinąć bazę motoryczną, czyli tzw. kompleksowy trening ogólno.

Nadal zastanawiasz się co wybrać?

Zadzwoń służymy pomocą

+48 32 445 02 48

PROMOCJA

Sprawdź jak otrzymać jednorazową obniżkę ceny o 40 zł za udostępnienie na facebooku swojego zdjęcia z treningu z logiem ORMAsport.

Poznaj szczegóły

PROMOCJA

Poleć nas swoim znajomym i płać 30% mniej co miesiąc.

Poznaj szczegóły

PROMOCJA

Call us to book yourself place for our classes at the club

+48 32 445 02 48

"Aby przebyć tysiąc mil, trzeba zrobić pierwszy krok"

Bruce Lee

Centrum preferencji prywatności

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Udostępnij
+1
Tweetnij
Udostępnij
Przypnij
Stumble