fbpx

ROWER

Twoja dyscyplina krok 1b

Zobacz jak łatwo i szybko w 4 krokach wybierzesz program dla siebie

185093 - dashboard speed streamline

Twoja dyscyplina

Krok 1 obejmuje wybór odpowiedniej dyscypliny, na którą program będzie napisany. Po wyborze dyscypliny nastąpi wejście w różne dostępne dla niej opcje.

Wybór obciążeń Ormasystem

Krok 2 obejmuje oszacowanie stopnia zaawansowania, aby obciążenia treningowe były dopasowane do organizmu.

185031 - shoes snickers streamline

Ilość treningów

Krok 3 umożliwia wybranie ilości treningów w tygodniu, na które będzie napisany program.

185093 - dashboard speed streamline

Aktywności uzupełniające

Krok 4 to wybór dodatkowych opcji takich jak: treningi uzupełniające, treningi przejściowe, czy dodatkowe sprecyzowanie celu.

ROWER

Wybierz opcje, która Cię interesuje

wróć

Objaśnienia:

Głównym sprzętem wykorzystywanym do treningu jest rower stacjonarny (spinningowy lub tradycyjny), która może występować w następnych konfiguracjach:

.

Rower – trening tylko na rowerze, który wzbogacony jest o ćwiczenia funkcjonalne np.: ćwiczenia wzmacniające lędźwie mm. brzucha, które nie wymagają dodatkowego sprzętu.

.

Rower + Gym Stick – trening na rowerze połączony z ćwiczeniami funkcjonalnymi wykonywanymi z wykorzystaniem urządzenia typu Gym Stick. Dzięki połączeniu roweru z Gym Stick możliwe jest wykonanie wszechstronnego treningu wydolnościowo-siłowego akcentującego wszystkie partie mięśniowe.

.

Rower + TRX – trening na rowerze połączony z ćwiczeniami funkcjonalnymi wykonywanymi z wykorzystaniem TRX’a. Połączenie roweru z TRX umożliwia wykonanie wszechstronnego treningu wydolnościowo-siłowego z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych TRX.

.

Rower + siłownia domowa – trening na rowerze połączony z krótkimi ćwiczeniami siłowymi wykorzystującymi podstawowy sprzęt siłowy (ławeczka, hantle, sztanga). Połączenie roweru z siłownią domową umożliwia wykonanie wszechstronnego treningu wydolnościowo-siłowego.

.

Uwaga

.

Należy zaznaczyć, że rower jest zawsze sprzętem najbardziej akcentowanym. Jeśli szukasz tylko treningu na rowerze wybierz konfigurację Rower. Natomiast jeśli szukasz treningu wszechstronnego, w którym głownie akcentowany ma być rower stacjonarny oraz dodatkowo inne partie mięśniowe wybierz jedną z pozostałych konfiguracji (w zależności od posiadanego sprzętu lub możliwości zakupu). Zazwyczaj początkowo wybierane jest połączenie z Gym Stick lub siłownią domową. Ćwiczenia na TRX są trudniejsze niż Gym Stick / siłownia domowa dlatego zazwyczaj wybierane są w kolejnych sezonach.

Nadal zastanawiasz się co wybrać?

Zadzwoń służymy pomocą

+48 32 445 02 48

PROMOCJA

Sprawdź jak otrzymać jednorazową obniżkę ceny o 40 zł za udostępnienie na facebooku swojego zdjęcia z treningu z logiem ORMAsport.

Poznaj szczegóły

PROMOCJA

Poleć nas swoim znajomym i płać 30% mniej co miesiąc.

Poznaj szczegóły

PROMOCJA

Call us to book yourself place for our classes at the club

+48 32 445 02 48

"Aby przebyć tysiąc mil, trzeba zrobić pierwszy krok"

Bruce Lee

Centrum preferencji prywatności

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Udostępnij
+1
Tweetnij
Udostępnij
Przypnij
Stumble